En sista tanke. Jag rullar bollen.

Kvällen nalkas och jag är snart på g till duschen. och vidare efter det ska jag pynta mina naglar (:
förövrigt har jag umgåtts med min far ikväll. vi har pratat, spelat wii och haft en allmänt trevlig stund.

Jag har även suttit och pluggat i några timmar idag, precis som jag skrev att jag skulle göra. känner mig faktiskt mycket duktigt som har den diciplinen. faktiskt lite förundrad över mig själv (:

Jag slänger inte bort. Jag kastar inte bort. suck. finns så mycket osagt. så mycket jag inte ids säga. så mycket jag hellre håller inom mig. allt jag ändå säger och gör vänds mot mig. Men att säga att jag är stolt, att jag inte bryr mig, att jag är oberörd... det får mig att tappa orden... finns så mycket jag vill säga... Men jag ids inte.
Nu tänker jag inte ta mer om detta på bloggen. Men jag vågar inte prata med dig. Kalla mig feg, kalla mig stolt, kalla mig vad du vill. Mina ord räcker ändå inte till. Och de som kommer ut misstolkas.
Jag vill så mycket men vågar så lite.

Nåväl, Rosmarie och Nils simmar lugnt bredvid mig här. Undrar om de någonsin känner sig uppgivna?

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0