cheerful

Idag har jag läst i ungefär 12h. 11-23. Det var underbart. Så tråkigt att boken tog slut så snabbt bara... Men jag kunde inte hålla mig heller, det gick inte att läsa sakta. Jag kunde helt enkelt inte behärska mig och lägga undan boken...
Böcker är bättre än film. På alla sätt och vis. Om jag ska samla på något så är det böcker. De består alltid, njutningen varar längre och den återfinns på ett helt annat sättän när det kommer till film. Plus att tekniken hela tiden avancerar och med andra ord kommer snart våra dvd's vara antika. Ungefär som våra föräldrars LPskivor. Saken är klar. Jag håller mig till böcker.

Jag har så varit inne i min egna värld idag att jag totalt glömt bort tid och rum. Vad händer i veckan? No clue.... Men det är likväl skönt. Eller ja, jag vet en sak i alla fall... Jag kommer göra ett besök hos pocket shop och införskaffa mig en ny bok.. eller två, lika bra att ta båda på en gång...?

Just nu gäller synkretism vad gäller språket i mitt huvud. Men det är mycket behövligt att hålla engelskan uppdaterad, så nog är det värt det.
För övrigt är jag mycket sugen på att titta på running scared. ska nog ladda hem den....

Jag kan nog skriva på i all oändlighet om all möjlg smörja.. men ska inte tråka ut dig :)
Dock måste jag säga detta, och det är ingen smörja. Att jag är väldigt glad som har Jesus. Han har min framtid i mina händer. tja... Var nog allt jag skulle säga.. ville bara få det sagt (:

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0