Biffig eller inte biffig?

Nej,  idag orkar jag inte skriva något innehållslöst blaha.
dock kan vi konstatera att arash och jag har helt olika bild på vad "biffig" är. att vara stor i den bemärkelsen att man är lång och har lite muskler som syns är inte lika med att vara biffig.
Biffig har inte bara med kroppsstorlek att göra, utan den som är biffig behöver oxå te sig som en biffig. (!)
Mest skriver jag det här eftersom jag vet att jag retar gallfeber på arash.. stackare :)

Nu ska jag i alla fall göra något kreativt, jag ska baka. Muffins, min favorit :)


Vin Diesel - Helig mark för mig.

- M<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fått över mig på din sida när det gäller han, efter alla dessa år..

han e SNYGGGGG

2009-01-21 @ 20:30:27
URL: http://strayy.blogg.se/
Postat av: Siamak

Visste inte att du gillade Vin Diesel hehe. Jag träffade honom i London 2002 and shook his hand :).

2009-01-22 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0