alldagligt prat. med undertoner?

Skolan är ytterst fluffig nu må jag säga..
en lektion här, en där.. en faller bort, en glöms... aja... är mitt uppe i ett hål på fyra timmar. åkte hem och fixade lite här. Känns bra att göra något vettigt utav hålen istället för att sitta i skolan och dega.
Sen är det ju en ynka BTTlektion kvar idag, 15.30.... men jag ska väl in på den, när jag ändå inte ska vara hemma ikväll så kan jag likväl åka in till lektionen...

Många tankar som snurrar runt i huvudet nu. De flesta kan jag inte skriva om, det blir för känsligt och alla skulle ta åt sig. även fast det inte har med någon alls att göra, det är bara en tanke. En oberoende tanke. Nåväl, just nu undviker jag allt vad missförstånd heter.
Och innan jag är back on track igen ska jag se till att vara läkt här inne, ibland måste man bara ta sig samman och inte göra om samma misstag flera gånger. Tills tiden är kommen då det bara återstår ett ärr inombords fokuserar jag endast på det väsentliga.

Nåväl, ska snart gå o göra något att äta.
Dock en tanke jag hade idag, när jag gjorde mig iordning för ett tag sen..
När jag kom ur duschen spelades Muse på min stereo.. så började jag göra mig iordning. fixa håret, ta på kläder, sminka osv.. sen mitt i all iordningsgörande kände jag för o byta musik. Och satte då på ACDC. Helt plötsligt fick jag en helt annan känsla i kroppen, och visste genast hur hår och kläder skulle vara. Musik har en ganska stort undermedvetet inflytande ändå...

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0