söndagens tankar, incomplete

Söndag förmiddag. Precis hemkommen från mötet och jag måste medge att jag är trött men glad, glad för att jag överbevisat mig själv att jag faktikst har diciplinen att ta mig upp ur sängen trots en sen natt..

Det var nämligen så att klockan tio igår kväll (några timmar efter att jag lagt mig till rätta i sängen för att läsa tills jag somna) ringde Falk och föreslog en nattlig promenad. Mycket trevlig idé. Så vi gick på en promenad en timme senare, i den kalla natten på ungefär -10c. Sen bar det in till mig med en te i högsta hugg och massa prat. Och efter det kollade vi på Apocalypto, säga vad man säga vill men jag tycker fortfarande, efter att ha sett den filmen ett X antal gånger, att den är vansinnigt bra. :)
Med andra ord hade jag en trevlig kväll - natt - men det var värt det - att va lite trött nu. Har ändå inget ansträngade för mig, ska snart dyka in i min bok och inte återkomma på några timmar. Skulle helst vilja stanna i den världen faktiskt... Men man får väl bara inte alltid som man vill.

Suck. Så många okända människor har börjat läsa min blogg och jag känner mig handikappad, med andra ord begränsad och jag vågar inte riktigt skriva allt jag vill. Kanske ska skaffa en till blogg. Bara för mig så jag verkligen kan skriva av mig så att jag återkomma till det stadium där jag bara kan skriva för att få ordning på tankarna, för att reda ut problemen i min värld på det sätt jag vet funkar - för mig.

Nåja...

- M<3

Kommentarer
Postat av: Falk

Tack själv. Jag var inte lika pigg, hmpf. =) Jag tycker du skall fixa lösen på bloggen och bara ge det till utvalda personer. Snart Pulp...

2009-02-01 @ 13:44:17
Postat av: emelie

Du har på skaffat dig en rikgtit mysig blogg och jag måste få prata med dig!<3

2009-02-01 @ 21:33:38
URL: http://theoutshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0