spec..

Idag har jag ett udda humör. Glad, som vanligt, men fantastiskt bitsk, lättirriterad kanske det heter? ;)
Sicken tur att jag är hemma själv och får göra vad jag vill, spela vilken musik jag vill på vilken volym jag vill. Skönt.
Jag brukar vanligen inte gilla honom, eller, jag förnekar att jag gör det, men faktum är att idag är han tillåten - våran egna Marilym Manson.

Jag har iaf shoppat idag! En mycket effektiv shopping på två timmar, det inhandlades jeans, tröja, topp, underkläder, sammetskimono och lite annat smått.

Nu ska jag snart in o fika med lotta, skönt att ha henne hemma lite mer än bara en helg.

Jag har oxå gått o burit på en tanke på längre tid. Om man inte längre trivs där man är, söker man sig till nyare breddgrader. Djupt.. nae, men har väl en innebörd för mig...

 

Oj vad mycket som hänt sen dess - 2007. Hemskt bild egentligen,

Men den säger väl endel.

;)

 

- M<3

 

 


Kommentarer
Postat av: lotta.

jamen fy vilken bild haha!. Vi borde ta några nya nu när du kommer upp. vi har ju inga.. Så att vi kan titta på dom när vi e 25 å säga.. vilka snygga ungdommar vi va ;) haha

2009-12-30 @ 00:54:32
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0