rätt sida

Jag vaknade idag och insåg att, jag har en i princip ny garderob. Härligt!
fast det förde mig till nästa tanke - vad ska jag ha på mig ikväll? ska jag vara snygg, mindre snygg? Åh, blir snart ett sms till jossa..
Varför jag klockan halv ett sitter o funderar på kvällens outfit är för att jag jobbar idag, och sen är det stressigt värre in till martyrion. Åh, längtar ändå!

Snart är detta året över och snart åker jag till israel. Jag kanske inte bara åker, jag kanske rent av flyttar dit om jag vill! Yey!
spara nu malin, spara..

Detta är iaf morgonens bästa:


- M<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha klockren reklam!

2009-12-30 @ 14:55:41
URL: http://afrosistah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0