nördstämplad

Okej jag är dagens största nörd, jag skriver mitt tredje inlägg för idag. Det har nog inte hänt på lääänge.
Jag var super effektiv fram till kl 15. Men eftersom att jag varit så effektiv så hade jag oxå hela eftermiddagen/kvällen fri. Jahapp... Såå jag har pysslat, skissat, pratat två långa telefonsamal med Falk och Zeb, pratat och pratar med Lotta, hängt tvätt, lallat runt, legat på golvet och stirrat i taker, funderat och sist men inte minst kollat livespelningar.
Det finns två band jag verkligen verkligen skulle vilja se live, Muse (såklart) och Wolfmother. Ack om jag ändå var en av alla i folkmassan nedanför scenen, jag skulle bli alledels salig!
Tänk, att jag faktiskt haft ett par Musebiljetter i min ägo. Det är nästan som att jag gråter vid tanken på det.

 

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0