elephant gun

Jag förundras alltid över hur hjärndöd man blir av att sitta i kassan. Nästa gång du går o handlar, var extra trevlig och säg något extra fint till kassörskan, du ska se att hon kommer skina upp. Sådana kunder är underbara.

Jag har oxå insett att sms är underskattat. vaknade idag till ett underbart sms från Jossa, tack gums, bra att jag har dig! <3
Och sen när jag satt och drog grejs i kassan skickade Totto ett sms. Poetiskt och dant som han alltid skriver, men ändå, en spontantanke med värme. Sådant uppskattas!

Härnäst blir det städa, rökelse, läsa katastrofpsykologi och eventuellt en nattlig promenad med min FavoritDavidFalk. Gosha, det var länge sen! I vilket fall bestämde vi en midnattsmässadejt imorrn i Danmarks k:a, najs!

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0