Milan baby

Nu är jag hemma, och det är mycket skönt. Vi har haft en bra resa, men typ såhär lät det ikväll, och det säger allt:

Jossa: Det är typ lyckligt i kroppen. Min säng är så otroligt skön!
Malin: Haha skönt! Jag håller på o röjer i mitt rum massor:)
Jossa: Duktigt! Ska försöka sova soon. Berättade för pappa om resan. haha han blev jätte skraj, vad sa dina?
Malin: Haha pappa ställde sig frågan om han ska åka med nästa gång. Och mamma började be, o sen börja hon sjunga för hon var så glad att jag var hemma!
Jossa: Hahaha! Låter som typiskt din mor och far. haha :) så härliga!
Malin: haha! Ja det är skönt att vara hemma, o jag har insett att jag inte är mogen någonstans, värsta lillflickan! suck! blandade känslor där!
Jossa: vet vad du menar! Helt sjukt vad sverige är underskattat! Hem ljuva hem! :) Inga (nästan) äckliga män som glor så fort man rör sig eller den ständiga frågan "are you from india?" haha vilken resa!
Malin: Haha i know! Ja vi har af fått lite mer livserfarenhet :P
Jossa: Oh ja! Och fått konkreta bevis ännu en gång att Gud är god! jag tror fullt ut btw, att han i båset måste varit någon slags ängel. :) Natti natti.







 

Det värsta i min sminkfria månad är avklarat, nu längtar jag till Lucia då jag kan se ut som jag brukar igen :)

 

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0