söndagsskriverier

Under tiden du läser kan du lyssna på denna, för den är så otroligt skön!



Sitter och ser över livet lite just nu. Almenackan är fullspeckad framöver. Min älskade syster Maria har flyttat till Uppsala för en tid nu, och vi pratade idag om att snart är jag i israel.. Jul och nyår kommer knappt märkas, som vanligt, sen är jag iväg till Lotta en vecka, sen är det bara att börja tänka på israel, köpa in massa grejjer, packa, tänka, planera och fortare än jag kan ana står jag på arlanda och vinkar av alla nära och kära med blandade känslor.

Arisa åker på nyårsafton och på lördag har vi hejdåfest för henne, jag förstår hennes molnande panik inombords.

Liselotte och jag har idag ställt oss undrande inför detta, främsta frågan är varför?
Jossa kommer stämma in i våran kör inom kort, hon ska bara sluta jobba först (:

Om du ens orkar läsa det jag skrivit hittills kan jag ju berätta att jag faktiskt trivs med allt nu (:
Och jag orkar inte leka katt-och-råtta. Ta mig för den jag är, för jag är awesome (tack arisa).

Så snopet dock - med tanke på att jag åker snart - att många gamla vänner och nya ansikten träder fram nu på ett annat sätt än innan. Men det är trevligt, och den som vill kan ju ta sig en kik ner till Israel, är inte så dyrt faktiskt (: 2000kr kan alla hosta fram (:

Idag är jag sminkad, och sannerligen, det var en fröjd!
Bara för det härmar jag lotta med egobilder, allt blir så mycket bättre med smink, tro mig!





Fruktansvärda bilder, i know, men min fjortisteknik är inte riktigt lika inövad som vissa andras..... ;)

- M<3

Kommentarer
Postat av: Lotta.

HAHAHAHA tackar.. tar åt mig komplimangerna som haglar in vilket proffs jag är på egobilder.. återigen tack tack tack..

Men du lär dig.. de e lätt jag lovar ;)

hahaa flum du

2009-12-15 @ 01:46:35
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0