blott en skugga

Ouf vilken dag!
Jag vaknade helt på fel sida. Gymmet har varit min själavårdare och "herren är min glädje" mitt mantra. allt har varit väldigt krystat, egentligen har jag bara velat lägga mig i sängen, släcka lampan och låtsas som att just idag existerar jag inte.
Trots allt detta har allt jag gjort idag gått förvånansvärt bra, och det var väl skönt.

Mitt humör kan ha en viss koppling med att jag släckte lampan först 03.00 inatt, drömde jobbiga saker och bär på en kvinnlig ångest just nu.

Imorrn blir det bättre, men just nu ska jag kura ihop mig under täcket, titta på någon film och göra precis det som min första tanke idag var "existera ej".

Hehe, hitta denna bilden igår, mysiga minnen.



- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0