tidig kväll - modet uppe

Det finns viktigare saker i livet.
Skönt att komma till den insikten!

Ikväll var jag med Jossa på LO en sväng. Tack för pratstunden! jag uppskattar dig verkligen, och jag älskar att du vågar konfrontera mig, säga vad du tycker. Du är guld värd, vänner som du finns det inte många av!

Jag kom iaf nyss hem och la mig under täcket. Vansinnigt trött efter den arla gryningen.. Och jag hade tänkt att jag skulle träna imorrn innan jobbet. Vardagen börjar strukturera upp sig för många nu. Och jag har väl tänkt att den ska göra det för mig med, så gott det går iaf. Mindre sena nätter och långa sovmornar. Massa mer träning. Måste bli fit for fight! mer jobb hoppas jag verkligen på iaf... jaa what else kan göra min vardag mer strukturerad?... hmm.. Ser framemot februari nu.. det är där jag håller blicken. Att få åka till Israel - mer än bara på semester - kommer verkligen bli en dröm som går i uppfyllelse!


jag älskar verkligen Israel.
Det är mer än bara ett land.


- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0