härliga söndag

Ah. söndag! Dagen av gemenskap, frid, andlig mat, skratt, seghet, existens.
Dagen börjades med Christer Linebäcks mycket intressanta "tal" ;) Sen hem och va med familjen+Thor. Skönt och trevligt.

Allt är väldigt bra nu om man bortser från att det kryper i kroppen och jag känner lite ångest över allt just nu. Men imorn ska jag ringa viktiga samtal och förhoppnigsvis kommit lite närmre svaret. Känns som att famla i mörker efter något jag inte vet hur det låter, ser ut, känns eller luktar ens (!) nåväl...

Men som jag sa till Josefine, man bestämmer själv om man lägger sin energi på att bli irriterad och frustrerad eller om man spenderar den på att göra det bästa av situationen. Något som är så mycket enklare att säga än att verkligen göra. Men jag försöker i alla fall. :)

Jag fick hursom låna Maias stafli idag, så slipper jag få ryggont. Najs!

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0