Dags att sova!

Idag kom Jossa hem! jag har visserligen inte träffat henne, men jag blir glad av att veta att hon är hemma i uppsala igen. Det känns tryggt. (:
Idag var jag, hör och häpna, ute och sprang :).. Igår kväll sa jag till Joachim att han måste få mig att springa morgonen därpå. Inga ursäkter godtas... så imorse (kl 12) låg jag och solade mig, pratade med min mor, åt ben n jerrys och hade det ypperligt bra fick jag ett sms från Jocke.. "Har du sprungit än?" Jag kunde höra tonen och känna eftersmaken.... Men det var bra, jag tog ju tag i mig själv och sprang en runda :)

Hursom var jag med lite grabs på lyssnarängen en snabbis idag.. Sen hem, äta, pyssla, grejja, snacka.. Och sen vart det till o hämta J efter hans träning och så såg vi en rulle då han endast hade spagetti kvar i kroppen (:

Det är najs nu!
- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0