Sigtuna (:

Detta lovet började minnsan mycket bra (:
Idag for vi ett gäng om 15 människor till sigtuna för att grilla och mysa (:
kallt vart det men vi var glada ändå!
Därefter bar det av till Une för lite mer häng. tvspel, pingis, scrubs och sådär..
Nu är jag sådär halvtrött...

Igår var fresten en mycket bra dag lite surrealistisk bara. Häng med brudarna (eller ja, holmen o hawkins o lite folk fick en sniff på förmiddagen men de räknas inte). Först i stan, sen hem till mig, sen till terrassen jaa.. osv.. nåväl, mycket bra början på detta lov.

Imorrn bär det dock av till finland (trodde det var i övermorgon men ack så fel jag hade!). Jag är inte fullt lika pepp på det längre.. jag hade ju så trevligt med allt o alla här!
nåväl..

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0