mys

Bra dagar kan man inte få för lite av! :)

Jag började dagen med att vakna 10.00 och tänkte att jag hade lång tid innan skolan började. Så jag satte igång och kollade på lite utbildningar, jämförde universitet, och letade lägenheter... tills klockan var 11.54, då slog det mig att jag borde kolla på schemat när jag började. 12.15 stod det. Så vart det bara o hoppa i kläderna, rusa till bilen men en macka och lite saft i högsta hugg och gasa iväg (fast jag kör ju försiktigt). och, jag kom i tid. ungefär 3minuter försent bara.

Men trots denna morgon, och trots att jag har haft absolut nada smink på mig har denna dagen överträffat många andra! Jag är glad, lycklig i Jesus. Det var länge sen jag kände mig såhär i själen. Och så har jag gjort mysiga saker idag :)

Jag har bla skaffat mig två guldfiskar :D Jag och min mor är på g o gör om på min övervåning så att det blir mysigt. Och mina fiskar komma sitta som en smäck !

Sen har jag även tränat/simmat vilket var väldigt uppfriskande.

Och så har jag dessutom burit ut allt mitt spargods till min framtida lägenhet till förrådet! vilket vart väldigt bra, så slapp övervåningen se ut som ett förråd...

tack och hej !

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0