Trevlig helg :)

Yes!
Söndag i en halvtimma till nu. Sen har denna helgen gått.
Inte haft såhär roligt på länge! Har saknat att träffa nytt folk, snacka med någon man aldrig kommer träffa men som man ändå hade sjukt kul med.
Precis det jag behövde.. Nåväl. i Lördags...
Jossa o sarah ringde efter att jag slutat jobba vid 22 och undrade om jag var trött.. men såklart är man inte det efter åtta timmar på jobbet, så jag åkte till stan o träffade dem.. Vidare gick vi till red room, jag tänkte det skulle bli en chillkväll med mina underbara flickor.. Men innan vi knappt hann sätta oss skulle en viss Kalle prata i år och dar. Men det var trevligt.. Sen kom massa gamla godingar jag inte sett eller pratat med på år och dar!
Så hela kvällen blev vi på red room, kanske inte som planerat, men trevligt iaf.
Efter det bar det till Marcus, tedrikande, politikdiskussioner, kill bill prat och mycket mer. Mycket trevligt..
Hursom tickade klockan och jag o Jossa insåg att klockan led mot morgon..
Vi somnade runt 6 på morgonen...
sen var det bara o gå upp o se pigg ut på jobbet i ytterligare 7timmar ;)

Härliga liv. Jag är iaf ung och får passa på medan jag är det.........

-M<3

ps. tack till er som tycker jag har en fin blogg.. så svårt var det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0