sjuk skrivningar


Ett tag sen jag skrev nu, och snart är lovet över... på gott och ont.
   Jag har varit hemma hos Johan i Borås i princip hela lovet. har varit jätte skönt! där finns inga måsten och borden, utan där kan jag bara andas ut, sova länge och vila. Vilket var behövligt! Dessutom har jag varit duktig och jobbat med mitt PA arbete...
   Hursom, jag är hemma nu. Jag, Johan och Thomas bilade upp igår. Youthkonferansen är i full gång, vi åkte dit igår kväll direkt efter vår långa bilfärd, man kände ju sig lagom mysig. Det var massor av folk! Mycket mer än förra året kändes det som! Det är ju kul! 

Nu är det lördag morgon. Grabbarna har farit till LO för morgonmötet men jag stannar hemma... känner mig inte riktigt kry.. ansiktet har svullnat upp av någon outgrundlig anledning och jag är lite vimmelkantig. Så just nu ligger jag och väntar på att det 7e avsnittet av Heroes ska bli klar laddat och så smsar jag med Falk.

För övrigt är det ju Alla Helgons dag idag. värt att skänkas en tanke åt.

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0