mess



Onsdagkväll och det känns som om denna vecka aldrig kommer ta slut. Så mycket som hänt, så många beslut som måste fattas. Beslut som påverkar allt och alla och som kommer följa med och ge sina konsekvenser senare i mitt liv. Jag är så glad att jag har Gud, att han finns i allt detta och att han leder mig på rätt väg.

Jag saknar dig David. mer än någonsin. längtar tills ni kommer hem, så ska vi prata! (:
Och såklart, jag saknar dig högt ärade syster oxå, men det vet du ;)

Jag kan inte sova.. som tur är håller Johannes mig sällskap, tack för det hörru :p

- M<3

Kommentarer
Postat av: Johannes

så lite så

2008-11-13 @ 00:33:00
Postat av: jossa

du vet om att du kan ringa dag och natt. nu är vi i samma båt! förutom att du kommer klara av detta!

2008-11-13 @ 11:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0