everybody wants to go to Japan



Vill så mycket, har så mycket o säga. Ändå så blank.
jag talar i gåtor känner jag. Faktum är att allt är en gåta nu.
har jag valt rätt?
kommer jag välja rätt?
är du lycklig?
du, sen, förut, nu, allt!

josefine förstår mig nu hoppas jag i alla fall.

Har i alla fall varit med sarah igår och idag! det var jätte skönt! idag slappade vi bara o sen åkte vi hem till henne o slappade där, och tog en promenad o pulsade genom snön. Nu är det fin vinter. helt acceptabel, i alla fall om jag kommer hitta varma snygga skor....

ja, what else is there?

- M<3

Kommentarer
Postat av: jossan

förstår dig mer än någonsin. man vill så mkt har så stora drömmar men ändå så blickar man tillbaka och tänker, vad härnäst?, gjorde ja rätt? osv.. men vi får inte låta oss förvirra oss av det förflutna för vi har nog att tänka på om framtiden! men jag förstår varje ord.. allt är inte lätt min vän.. snarare tvärtom!

tveka inte att ringa malin som så är natt å kl är 3 jag finns vid din sida 24/7 jag kunde inte sova i natt alls (: fattar inte varför de inte ska vara så svårt ja mena nåt fel är de på mig. och idag vaknade ja upp efter en halv utvilad natt å saknade han mer än någonsin! ne, detta måste få ett slut! malin jag säger bara "En dag" vi får sikta mot månen nu!

2008-11-23 @ 12:38:50
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0