medlem i twilightklubben - oh yes!

hej hopp kära blogg (:
Insett att jag vänt på dygnet på tok för mycket nu... jag är aspigg o taggad för o hitta på något.. men alla mina nära o kära ligger o sussar i sina sänga nu medan jag har eftermiddag i min hjärna.... Nej ändring på detta ska ske! Ska gå upp tidigt imorn!!

Hursom kommer jag hem från Linnéa nu. Vi var först på bio o såg Twilight med jonas, lotta, lilli och debora. AH! Vilken förtrollande sjukt bra film!! Älskar den! Och skoja inte, HAN ÄR SNYGG! (: Lovely!!!
Efter att Linnéa och jag lugnat ner oss efter filmen for jag o deb hem till Linnéa, tog varsin te och snackade (: Var jätte skönt och trevligt att få prata!

Sugen på Sthlm imorrn. men alla verkar ha släktpartyn... iofs skönt o shoppa själv med alltid mys o va med någon :) får se vart det bär av....

Något gnager där inne... vet inte vad... kanske det att jag saknar min bättre hälft Josefine.. vad skulle jag va utan dig?

puss alla...



- M<3

Kommentarer
Postat av: jossa

"din bättre halva" var väl ändå att ta i! :D haha aw, saknar dig.. väldigt mkt!! puss i påsk

2008-12-26 @ 16:38:46
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0