Kära blogg...

Ännu en bra dag har passerat och det börjar bli dags för att slå igen verksamheten för några timmar...

Mysiga Simone väckte mig klockan 12 imorse och föreslog en shoppingrunda. Sagt och gjort. Vi gick runt hela stan, Simone var på jakt efter ett par paljettajts, men det fanns ingenstans!! Och jag hade egentligen inte förväntat mig att köpa något vettigt, men det vart endel i alla fall.. Fast jag är nöjd, eftersom att nu andas min garderob Malin. Klart mina kläder har varit i enlighet med mig själv... Men inte på det sättet jag önskat. Jag har saknat viktiga inslag i min garderob, i min stil. Men nu har jag äntligen piffat upp den med diverse plagg, och jag är nöjd.

Dagens inköp var alltså:

En underbart fin kofta från MQ. Har tittat på den innan, men köpte den aldrig. Men så såg jag den idag. Det var den enda som fanns kvar, plus att den var i min storlek... Ett tecken konstaterade jag och Simone, och vips så vart den min (:

En lila kjol från Monki, och en jätte snygg helt fantastiskt underbar "jacka" eller vad man nu ska kalla den från samma affär. LOVE!
   Simone hittade jordens snyggaste body inne på Monki oxå!!! Så kärlek! Den satt som en smäck på henne, hon var helt sjukt snygg i den! Plus att hon fyndade ett par läckra tajts där oxå... (:

Sen köpte jag lite småplock, två nagellack (svart + metallicblå), ett löspuder från Lumene ochh ett par mysiga trosor från Lindex.

Är nöjd med andra ord... Jag har även offentliggjort (mest för min egna uppenbarelse) att mörklila är min favoritfärg. Som jag sa till Simone säger jag nu... Lila piffar upp utan att ta överhanden. Mycket ritkigt....

Efter våran shopping skildes våra vägar och jag for hem till Linnéa. Debora var redan där och Sara kom senare. Det var jätte mysigt. bara få umgås, prata, hänga.. Egentligen inte göra någonting, men ändå ha något för sig. Stortrivdes!! Vi hyrde även "She's the Man" och fick oss ett gott skratt. Välbehövligt ska jag säga (:
Runt 23 tiden tänkte jag att jag inte skulle bli för sen och styrde därför kosan hemåt. Men när jag kom hem såg jag att min högt ärade syster och Davids bil stod parkerad utanför huset. En mycket angenäm syn.
   Så jag tjöta lite om shopping och jul med Maria, sen försvann jag och David till mitt rum och såg tre Dexteravsnitt... Som jag har längtat efter det. (!) Förutom Dexter pratade vi endel, guldvärt.

Och nu sitter jag här, med ögonlocken klippandes.. Och jag bloggar.. Hur patetiskt är inte det?
Men jag ser det som att skriva dagbok. Min och Josefines... Men nu var det ett tag sen du skrev. (!?) hm.... ;)
Dagens låt är "comforting sounds" med Mew. Så skön i slutet.

All kärlek till er alla ikväll.

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0