ännu ett sånt här, ni vet...

ännu en dag går mot sitt slut. alla julklappar är avklarade, skolan känns onödig (!), skönt att det bara är en dag kvar och sen jullov..

tiden går dock för fort. så mycket man tänker att man borde göra, men inte gör... alla har vi väl en tendens att göra allt det där som vi egentligen inte behöver göra.. dålig diciplin kallas det, i alla fall efter vad jag hört..
Dock har jag börjat bli diciplinerad vad gäller min träning, kom nämligen nyss hem från gymmet. Snyggt.

Laddade hem hets igår. Kärlek på hög nivå. Jag bara älskar deras "neråt bakåt".

Jag har inget att skriva. ännu ett struntinlägg, och jag är mäkta förvånad att du orkat läsa hit ner...

tom kallas det, eller nått.
Josefine, wow, allt jag har o säga.

nice, eller?. förvirrad

- M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0