imorrn gäller det...

okej, lite fort nu måste jag skriva av mig..

JAG ÄR NERVÖS TJEJER!!!

käre värld hur ska detta gå?! okej, för er som inte förstår något nu.. imorrn åker jag (efter att ha jobbat 8h) och debora o jossa till hammarskog o ska överleva där till tisdag!! utan några större medel.. alltså utan mat o liknande grejs.. vi ska kunna klara det själva, bara vi tre!!

Det kommer gå bra.. har bestämt mig för det.. jag kommer vara så sjukt hungrig.. galet..

haha varför gör vi detta???

SJÄLVPLÅGERI!!


-M<3






 

Kommentarer
Postat av: jossa

låt se, hur gick det? vi klarade utmärkt på vårat eget sätt även om vissa andra personer tkr tvärtom :P hah.. GALET!! men hey vi bestämmer reglerna pöss

2008-08-27 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0