typiskt mig

Jag har en tendens att alltid antingen vara svart ellet vit. Alltså antingen eller.
speciellt i detta - saker man har för sig.

För två veckor sen fick jag ryck eftersom jag insåg att jag inte har något för mig! Det skulle vara en mardröm att bara vara hemma och inte göra något speciellt!
Så då tog jag mig i kragen och såg till att göra något. Jag såg till att jag fick jobba på nickis, fixade mer jobb på ICA, började volontärjobba på UNG, bokade in träffar med folk, börja jobba för kommunen osv. och nu står jag två veckor senare och är mäkta trött. Men najs ändå!
Idag har jag träffat lite viktigpettar och så har jag vart på nickis. Nu borde jag städa, fixa tånaglarna och lite sådär. men faktum är att det tänker jag inte :)
För när jag kikar i min almenacka ser jag att veckan som ligger framför är fullspeckad, att varje dag börjar mellan 6.00 och 9.00. Därför tänker jag inte slösa bort min egna lediga tid på måsten. :)



Najs ändå att ha fullt upp! Då kommer tiden fram till februari gå ruskigt fort.
Roligt med alla nya jobbarkompisar oxå!



Men nu ska jag heroesdega ;)

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0