Twilight nörd

Söndag igen, denna veckan har varit dödslång!! Men nu är jag relativt frisk så nu blir det nya tag! (:
I några veckor nu har jag haft lite twiligt avsaknad i mitt liv.. vill läsa böckerna igen, vill se filmen, vill se nya filmen, lyssna på musiken o sådär... du får kalla mig nördig...
Nåväl. Men! idag hittade jag en serie. The Vampire Diaries. inte en super duper välgjord serie, inte jätte nytänkande då det lyser igenom att den är inspirerad av twilight. Men det gör faktiskt inget, för det var ju twiligt feelingen jag ville ha (:

Najs!
Om ett tag kommer folk hem hit sååå jag måste duscha och sen bege mig till någon form av ica för att inhandla lite grejs... Settlers ikväll, eller vad säger vi? (:

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0