Onödiga fakta

Idag har jag haft vansinnigt mycket energi. Eller ja, skön energi, glad!
Känns verkligen som att jag är på rätt plats när jag är på LO. Najs!

Dock har tanken slagit mig att jag verkligen verkligen ska åka till israel !?
Det betyder att jag verkligen verkligen måste få in lite stash nu... hm.. Imorrn blire ut på jaga skitjobb!

Jag är oxå i matlagningstagen! Häromdagen bjöd huset på en vansinnigt god och krämig kycklingsallad (najs!), idag på piroger och imorgon hade jag tänkt göra filé med klyftpotatis och svampsås.

Nej alltså nu svamlar jag mest faktiskt.. Hur intressant var det att veta att jag gör mat åt mina hårt arbetande föräldrar lixom?..

Ännu en oviktig fakta: pappa gav mig Jonathan Johanssons skiva idag. Det var najs gjort av honom!

Nu är heroes klart!
Fet najs!

Så två bilder på mig och min kära Josefine





- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0