göromål och dålig humor

Jag har precis haft ett välbehövt fotbad, sitter och väntar på att min AHAVA fotkräm ska sjunka in i huden :)



När jag sedan kan gå runt igen utan att halka ska jag sätta igång med dagens sysslor.
  • fixa mig
  • skriva kontrakt med Nickis
  • söka jobb
  • träffa emma och förhoppningsvis Lara
  • Göre filén jag pratade om innan
  • gymma
  • spela spel med föräldrarna?
  • heroes
Skön dag ändå. Full rulle som man brukar säga..

 

Okej, dålig humor jag vet! Men Sara och Sarah ni kommer väl ihåg på elida?

 

- M<3

 


Kommentarer
Postat av: sara bergenwall



HAHA, elida! det känns så länge sen.

typ i mitt förra liv.



jag har bilderna här någonstans som jag tittade på för ett tag sen.

OJ OJ OJ säger jag bara.

2009-09-11 @ 10:18:46
URL: http://sarabergenwall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0