Exogenesis

Bloggvärlden har fått för mycket utrymme måste jag faktiskt påstå.
När jag, nu i tre dagar inte gjort annat än legat still i min säng har jag haft god tid på mig att kika på bloggar. Det mesta är bara ytligt humbug. Ingen säger egentligen något som verkligen betyder något. Mig inkluderat.
Men min blogg är inte till för allmänheten. Det är ett litet utrymme för mig, där jag kan ge utlopp för vad jag tänker, känner, önskar. En dagbok som även du kan läsa. Varför du gör det är för mig ett mysterium då jag sällan kommer med några större uppenbarelser.
Många andra bloggar däremot om egentligen urtrista grejjer - för andra. Och det nästan mest horribla är att det är många människor som läser dessa bloggar. Nog för att det kan vara intressant och läsa om mode och annat. Men, det finns gränser....

Nåväl, imorrn kanske jag är så pass mycket på benen att jag kan sitta upp utan att behöva tro att jorden går under...
Jag ska nog göra om designen på min blogg oxå.. den är lite väl mörk..

lyssna o njut... Detta mina vänner, är sann musik



- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0