bloggkoll

Hm... ikväll var jag på LO och träffade massa folk efter jobbet.
det var trevligt :)
Men, hm.. folk läser verkligen varandras bloggar?
Antalet besökare på min blogg har ökat drastiskt sen jag tog studenten. Lite läskigt ändå.
Nog för att det är folk jag känner, men ändå! Vi håller koll på varandra, utan att prata med varann...
Som när jag pratade med Abbe idag. Vi pratade om det som alla pratar om "vad gör du nu?"
Och när jag berättade för honom om vad jag sysslade med sa han "a juste" och "så var det ja!" som om vi pratat om det innan! Men det hade vi inte serni, han hade läst min blogg. roligt fenomen det där :)

Eller som att jag får höra om massa människor från Jossa. Det känns verkligen som att jag känner dem, även fast jag aldrig pratat med dem!

hmm..
Imorrn äre kulturnatt (vad ska göras då?...) Dessförrinnan är det lite Nickis iaf!

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0