Spännande dag

Nu kan jag andas ut. Ett tag i alla fall.
Det har varit en lång dag med cellgruppsuppstart - detta kommer verkligen bli väldigt bra!
Sen hem och duscha och fixa det senaste, och sen vidare till simone för att få en najs make lagd. Bra!
Då var jag redo för kvällens strapatser, och det gick över all förväntan!
Hemskt roligt, spännande och jag är förväntansfull för beskedet som kommer på onsdag.
Keep your eyes on the price ;)
Nej men helt ärligt tror jag att detta är en kanon chans för mig, att hamna i en sådan position gör att jag kan påverka andra i rätt väg.


Men jag tänker lägga precis allt i Guds händer, hans vilja får ske, vad som än händer är jag nöjd.

 

- M<3


Kommentarer
Postat av: Lotta.

Hej söta flicka =).

Du får gärna ringa mig nångång imorrn när du har tid å berätta hur det gick!.vore kul å prata lite med med dig, va ett tag sen ordentligt.! :).

<3.

2009-10-20 @ 19:45:13
URL: http://strayy.blogg.se/
Postat av: Lotta.

Hej söta flicka =).

Du får gärna ringa mig nångång imorrn när du har tid å berätta hur det gick!.vore kul å prata lite med med dig, va ett tag sen ordentligt.! :).

<3.

2009-10-20 @ 19:45:18
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0