Livskvalité

Denna lördagen, som så många andra lördagar denna hösten har endast bestått av jobb - och livskvalité. För hur skönt är det inte när man kan skratta med en vän på jobbet, ända från hjärtat? Hur bra är det inte när allt går sönder och kön med kunder växer sig allt större och ingen finns som kan hjälpa dig, men ändå tar man sig igenom det med ett leende på läpparna och ett glatt "vi ses snart igen" när man går därifrån?

Dock toppar stunden jag har nu alla stunder idag. Nyduschad och nyinsmörjd med mina smörjor från skottland och israel har jag krupit upp i min säng som har rena sängkläder och jag har tända ljus och en lugn frid med Yiruma. Att bara få andas. Släppa allt. Existera.
Allt har sin tid.

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0