Israel - why?

Ikväll fick jag frågan "Vad ser du mest fram emot i Israel?"
bra fråga. det finns ett självklart svar.
För att få börja om.
Här finns så många förväntningar på folk. Hur man ska vara, se ut, hur man ska prata, tänka, skratta, vad man ska gilla, vem man ska vara med, vad man gör på sin fritid, hur ens framtid ska se ut osv.
Jag är less på det. Jag är faktiskt riktigt fantastiskt urless.
Alla dessa förväntningar kommer ur att man aldrig ritkigt fått byta miljö, fått sig en nystart. Jag är i starkt behov av en nu.
Inte det att jag vill fly. Jag vill bara börja om (:
Men självklart är det annat som lockar i Israel. Mycket annat :)

Om du inte förstått det så ser jag verkligen fram emot 16e februari. Åka och lämna, se nytt, testa annat, upptäcka, resa, uppleva.

ah, äntligen gick det.



- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0