Blaha

Hm jag skrev nyss. Måste skriva igen. Ska sova snart. Jobba tidigt imorrn.
okej, tankarna flyger runt runt runt runt runt runt runt runt i hjärnan.
Egentligen vet jag inte vad det är jag tänker.

"Ingenting
Först kom ingenting
Sen kom ingenting
Sen kom ingenting
men ingenting är (ingenting, inget, inget)"

Passar nog ganska bra i vad tankarna består av. Men än dock tar de så stor plats. Behöver heller inte vara jobbiga tankar. Bara tankar. Funderier.

Suck. Nu har jag skrivit, raderat, skrivit, raderat, skrivit lite till och raderat igen. Jag är helt enkelt inte kapabel att sätta ord på allt.

Aftonbön:
Helige Fader tack för att du håller mig i din hand.
I dig hämtar jag styrka och glädje.
Hos dig finns trygghet och frid.
Tack för att jag är välkommen hos dig,
precis som jag är.


Nattifnatti gott folk iaf! (:
Imorrn blir en seger dag!

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0