Nu är det DexterDags

Lång dag idag, jag är på topphumör!
Mitt internet har dock kraschat så jag är just nu hemma hos David, som bor hos Thor, och kikar min mail, bloggar, tittar andras bloggar och annat sådant man sysslar med framför internet (:

Jag har köpt ett par super duper läckra skor idag med! Och så har jag införskaffat mig en mineral-foundation. Bra gjort!
Har gjort lite nytta oxå, var på ungdomskontoret och fixade, mycket nu inför ungdomskonferansen och allt. Men det är roligt att kunna vara till hjälp tycker jag.
Sen var jag på intressanta ICA en stund med ;) Det är kul att gå dit nu tycker jag, för nu har jag jobbat där så pass länge så att jag känner kunderna (:

Nåväl, nu ska jag vidare, imorrn blir det träning och annat kul!



- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0