Cirque du freak: the vampire's assistant

Jag ska snart åka på mötet men mina kära sittbuddies har - som vanligt - blivit lite sena... Det brukar vara tvärtom så jag ska väl ändå inte säga något. Mer än att jag kämpade upp mig ur sängen och nu tänker man "ååh... Jag hade kunnat sova en halvtimma till..." Men vad är en halvtimma egentligen?

Hursom, i väntan på att jag ska åka har jag suttit och kollat efter filmer som kommer ut snart (:
Hittade en som verkar ytterst intressant: Cirque du freak: the vampire's assistant
Den känns underbart sagoaktigk, lika freakad som mirrormask fast på ett annat sätt. Mysig film som kommer passa perfekt i höst och vinterkylan! :)


 

Den släpps 23e oktober i USA

26e februari i sverige

 

Okej, ajöken!

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0