Avskrivning från hjärtat

Har precis varit på ICA i x antal timmar. varje minut där får mig att längta ännu mer efter Israel!
Hela livet kommer man ju stötas och blötas med alla möjliga olika sorters människor. Jag får helt enkelt acceptera det. Le lite, nicka och gå vidare. Det tänker jag göra extra mycket mot de som inte har något bättre för sig än att kritisera och trycka ner andra. De som försöker förstöra när man bara vill bli lämnad ifred. De som verkar se det som ett nöje att gå bakom ryggen.

Dagens bön:

"Tack Jesus för att du håller alla dessa människor i din hand. Min önskan är att de ska förstå att jag inte vill dem något ont. Hjälp mig att ha tålamod och vänlighet. Amen"

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0