Saras skiva (:

Vilken kväll!
Jag kom ganska nyss hem,  kan inte gå o lägga mig förrän min freebra torkat så jag passar på o bloggar lite om kvällens äventyr istället; med andra ord, Saras skiva! :)
Höll hus på BJ, det blev en ritkigt lyckad kväll, få kvällar är som denna :)
Petrus, Noomi, Ester, Arash, Jompi, Jennifer, Sara, Josua, Holmen, Emanuel och Thorse - Kan det bli bättre?
Helt sjukt mycket dans, skratt och bara sköna människor! Älskar att vara ett helt gäng ute, och älskar att kunna dansa för att ha roligt. Måste tillägga att folk som dansar "sexigt" bara ser ytterst fåniga ut och det är inte alls trevligt.. Dansa gör man för att det är kul (:

Nåja, kan slå vad om att vi hade roligast ikväll, att va nykter är kul bör tilläggas för er som kan behöva höra det, man vet aldrig :)

äh nu svamlar jag bara massa strunt, bilderna får tala för sig. Jag har laddat upp dem nu under tiden på facebook, ta en kik där, jag orkar inte ladda upp så många bilder här.. Så kolla face istället :)

    








- M<3 - det är något krångel med bilderna här.. nu ska jag sova så jag orkar inte fixa med det.. (:

Kommentarer
Postat av: Noomi

alltså, haha, jag gapar med tuggimni på varneda bild , fager flicka! tackar för kvällen min vän,skjutsen och sällskapen och det lilla extra. See you !

2009-05-12 @ 07:37:08
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0