Äsch dumma knappar.

Jag börjar bli dålig på och skriva här nu känner jag..
kanske därför att våren har börjat smyga sig in genom farstun och därmed har man andra saker för sig...

Denna veckan har varit bra i det stora hela :) sol, snön är snart borta, lagom med skola, trevliga människor och ja.. ni vet.
Dock kan ju inte allt alltid vara så fredat, tyvärr har tankar slagit mig, ett flertal gånger. speciellt idag då jag städade och gick igenom X antal grejjer... nåväl...

Hursom, ikväll var en viss lotta här, en albin och en sebastian. Haft en mycket trevlig kväll med mycket trevliga människor .

äh! nu tryckte jag på en knapp så allt jag skriver blir kursiverat, och jag kan inte ogöra det nu.

det är för sent för sånt här!
:P
natti!

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0