Det senaste..

Om du inte redan tittat in på Jossas blogg (www.wirsens.blogg.se) så gör det, hon har varit exemplarisk med att lägga upp massa bilder!

Idag har varit en skön dag, lite udda sådär.. skrev ett prov i skolan och fixade på så sätt ett VG i slutbetyg.. Hängde i skolan (!) med Jossa, på vår soffa, ett tag... Ända tills vi och grabbsen for till kens, tog med oss varsin pizza och kollade på Narnia i U1. Eller ja... första 20min av Narnia ;)

Jag kände mig lite dålig efter jossas bliduppladdning.. så nu ska jag oxå försöka visa lite vad som hänt i mitt liv den senaste tiden.. (: Det är ju trots allt sunkväder ute så man kan likväl fördriva tiden lite (:

   

     



Massa mer har hänt, men detta var iaf ett litet smakprov.. (:

- M<3

Kommentarer
Postat av: J

hihi du är då söt! :P dina bilder var fin fina! roligt alltså! :D

2009-06-02 @ 19:52:33
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0