Midsommar, dag 22 och 23

Allt mindre tid spenderas framför datan, sorry eller något... kanske mest till mig själv då jag saknat att sätta mig och skriva på min blogg.. men nu tar jag tag i saken..
Midsommar har varit, och nu blir dagarna kortare och mörkare.. Hualigen, dystert värre! Men, än är inte sommarn över :D
Jag jobbade iaf på midsommar, 8h. YEEY! ;) sen var det häng hos sarah och lite sådär (:

     

Igår, dag 22.. tja.. endel av er förstår.. Var jag hemma hos Joachim och vi passade hans småbröder. Ett tvillingpar på 6 år och en go 9åring. Fetkul! Vi jagade björn med spjut och strypningsinstrument i skogen, vi bakade muffins, grabbarna spelade hokey, vi kollade på barnprogram och vi var och käka på MAX. Kalabala säger jag, men jag älskar verkligen barn! Saknar att alltid ha dem runt mig, som på Nickis..

 

Och idag, dag nummer 23, hängde jag Rasmus och J hemma hos mig med GH, massa fika och en promenad plus alfapet (: ... Jag är nyss hemkommen från att ha hängt med Jossa och Jenn. Jenn ska nämligen flytta på tisdag, tillbaka till oskarshamn, vilket är mycket sorgligt, så vi tog ett sista häng för imorn var de tydligen strängt upptagna ;)



-M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0