Det blev visst en dag 24 oxå

Nu sitter jag här med mitt nya te, Japanese Lime, heter det - från tehörnan. Dagen har varit lång, men än dock hemskt bra. Sola endel, stan endel, zeb endel, J var med på det mesta, matrix kom med på ett hörn oxå.. och lite sådär..

Eftersom jag vet att du läser detta David så passar jag på att skriva lite till dig.
Jag saknar dig. Tack för all hjälp igår. Det känns otroligt bra nu. Det känns som om det är över; som om jag på riktigt kan vända blad nu. Det är ritkigt najs! Och så sant som du sa, kärlekens motsats är inte hat, utan det är likgiltighet. Jag längtar tills vi ses igen!

Imorgon ska jag sola och bada till tusen! ska bli så gött!

- M<3

Kommentarer
Postat av: David

Så skönt att höra flickan. Jag är stolt över dig. Tills vi ses igen... ja jag längtar som vanligt.

2009-06-23 @ 17:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0