själslig frid

Söndag idag och det är första gången jag känner att jag verkligen är hemma. Ohamn, vänner o skottland i all ära. men är det inte gött att bara vara hemma och göra hemmastuff?
Jag var på möte idag med David. Och nu sitter jag i min ensamhet, letar lägenhet, ska snart laga mat, lyssnar på muse, ska fixa naglarna och njuter till fullo! (:

jag har för övrigt tackat jag till min reservplats på UU och på KS.. Så vi får se vart jag hamnar. Men jag börjar försonas med mitt öde att stanna kvar här i Uppsala. Känns inte lika dumt längre, då jag har i princip helt bytt ut min umgängeskrest och faktiskt trivs väldigt bra! (:
   Har precis kollat runt på alla möjliga olika människors bloggar och insett att alla verkligen har börjat ta sig i kragen och är på väg någonstans, inklusive jag själv. Det är najs! Spännande det ska bli o se vad det blir av alla..

Men nu kurrar magen.

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0