nattsvammel

Då lider även denna dagen mot ett slut. Jag insåg nyss att jag bara har två lektioner imorgon och en hel del hemarbeten. Men det är skönt, alltid mycket mera effektiv hemma än i skolan.

Idag har jag hunnit med lite av varje, klippt mig, köpt lite pysselmaterial (ifall jag skulle bli osysselsatt.. för det händer så ofta........), läst ut en bok om anorexia, fixat med min förhoppningsvis framtida tatuering, tagit kort, osv...

Jag måste få säga att endel människor är mig ett mysterium. Och frågan är om det är värt att lägga ner energi och tid på att lösa mysteriet....?
Tiden går snabbt nu. Och idag har jag längtat mer än någonsin tills jag flyttar :)

  

- M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh kul att du kommit fram till en fin tatuering :)

2009-01-29 @ 17:08:49
URL: http://taii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0