Tankspridd hette det ja!

Det är fredag, klockan är 20.41 och trots att jag sovit middag en timme redan är jag helt slutkörd. Och på toppen av det är jag febervarm. Jag tror jag håller på att bli sjuk.... Det förklarar ju ett och annat, t.ex. varför jag varit så.. hmm.. vad heter det nu på svenska?? äh.. absentminded idag. Men jag vill inte bli sjuk, inte nu.. ska ju jobba imorrn! Jag kan bli sjuk imorrn efter jobbet, eller något...

aja. har tittat på Pistvakt filmen med föräldrarna och brodern ikväll :)
övriga dagen är bara ett stort blurr i min hjärna, Så lustigt, för jag har verkligen inte en förkylning, halsont eller magont utan allt sitter i huvet. Kan man få feber av för många tankar?

Nu ska jag i alla fall sätta mig och titta på Kiss Kiss Bang Bang.. Det är så långt jag orkar, för jag vill inte gå och sova, än.
Och det var länge sedan jag skrev om dig svågern min. Jag saknar dig, på riktigt.

- M<3

Kommentarer
Postat av: David

Vecka 8 blir en bra vecka ;).

2009-01-31 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0