Take it or leave it.

Gårdagens natt spenderades med näsan i Min bok. Jag hittade den tillslut. Dagen har sett ganska mycket ut som natten, dock har jag jobbat 8h...



I fit when you say I fit.
I am welcome when you welcome me.
I am a friend when you are in the mood of having a friend.

Did you think that is how I play the game?
Do you really think I am that easily fooled?
Perhaps you are fooling yourself.



Jag har kommit på att jag oftast har en baktanke när jag skriver. Mer än bara vad jag skriver. Utan hur jag skriver. Varje punkt räknas.


 Egentligen skulle jag vilja veta vad som försigår i ditt huvud. Eller ska jag skriva Hufvud . . .

Jag har en stark längtan efter sommaren. Det har väl alla sinnesdugliga nordbor. Men för att vara ärlig, jag längtar verkligen efter sommaren. Mer än bara vanligt.


 Så ska pappa och jag göra högskoleprovet tillsammans den 28:e mars. Intressant, dock lite pirr i magen. Vill jag verkligen veta...?

I've become Isabella Swan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0