Rubriker är lite krångliga ibland...

Jag ska bara skriva några rader innan jag sätter mig och läser.
Jag har pecis tränat och efter det målat naglarna och lite så.
För övrigt har jag insett att om jag vill kan jag plugga dagarna i ända... Men det är rätt skönt plugg, intressant.. men ändå hatar att hela tiden ha den där rösten "Du borde plugga nu... varför pluggar du inte? Har du verkligen gjort nog nu, ska du inte göra lite till?"
Jag har kommit på att pinups gör en glad, på något sätt..

     

Och att Rudy Youngblood verkligen är snygg.

  

- M<3

Kommentarer
Postat av: ellen

åååååååh.

ja. det är från den filmen?

nu minns jag inte vad den heter. bara för det.

2009-01-29 @ 21:59:53
URL: http://ellenlundell.blogg.se/
Postat av: jen

Han är verkligen så djuriskt HET! :P

2009-01-29 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0