Pyjamasdagen

Det är inte ofta jag softar hela dagen. Men idag var en sådan dag. En pyjamasdag. Och det kan jag säga, var sannerligen behövligt!
Vaknade lagom till predikan (live från Livets Ord) lyssnade på den samtidigt som jag åt frukost..
satt kvar i sängen och tittade runt lite på nätet, och då formades en idé i mig. Jag få mina ryck ibland.. Och nu återstår det bara att se om det går hela vägen fram eller inte... Det är lite spännande måste jag medge.

För övrigt har jag sett Changeling med Angelina Jolie idag. Den var som jag förväntat mig - bra och sevärd. (Nej David, ingen tonårsrulle. Suck.)

Eftersom att jag ännu inte införskaffat mig New Moon (uppföljaren till Twilight) så ska jag ge mig i kast med en annan bok. Nämligen Agatha Christie's "Cyankalium och champagne". Alltid ett sant nöje att läsa hennes böcker.

så lite ögongodis såhär på söndagskvällen.



- M<3

Kommentarer
Postat av: David

Okej, okej. Trailern var väldigt lovande... men man vet ju inte med dig nu för tiden ;).



Jalla, med den bilden föll han ner från godkäntlistan. Seriöst Malin?!?

2009-01-19 @ 10:27:19
Postat av: David

PS. Jag tror på din idé, Hela vägen. DS.

2009-01-19 @ 10:28:46
Postat av: malin

david, min älskade svåger.

På den bilden ÄR han snygg. skulle det inte vara godkänt om jag hittade mig en grabb i stil med honom?

suck. det blir tufft för mig.

jag tror du behöver ge några förslag på grabbs du skulle kunna tänka dig bli släkt med!

2009-01-19 @ 10:47:39
URL: http://malafjala.blogg.se/
Postat av: ellen

agatha christie är riktigt mysig!

2009-01-19 @ 13:29:38
URL: http://ellenlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0