Pryda det framtida kylskåpet

Dagar och stunder då jag ser extra mycket framemot sommaren och allt vad det innebär, sätter jag mig och gör något som är värt någonting då.
Idag var en sådan dag. Så jag har nu suttit och pysslat. Jag har gjort 10 kylskåpsmagneter. Det är nämligen såhär att  min lägenhet som jag kommer ha ska andas Malin. Och det är detaljerna som gör det. Och man behöver ju ändå kylskåpsmagneter, så, varför inte tänkte jag?
Skrutt var dock att våran färgskrivare behöver nya färgpatroner. Men sen kom jag på att det inte gör något för svart vitt passar bra in i min annars så strikta stil.
Nåväl, jag fångade dem på bild. Jag är nöjd i alla fall :)



- M<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

hörruduru...vi tänkte sno din extremt bra idé med att göra egna kylskåpsmagneter! om vi får:P och om du då vill ha lust att dela med dig av dina kunskaper och idéer kanske möjligtvis imorgonkväll? :)

2009-01-29 @ 22:53:10
Postat av: David

Förlåt, men ingår det fortfarande i din extremt strikta stil att matcha rosa kuddar med limegröna filtar :P?

2009-02-02 @ 10:14:53
Postat av: malin

HA HA david. JÄTTE KUL!

2009-02-04 @ 17:37:25
URL: http://malafjala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0